Qiymət strategiyasını necə təyin etmək olar
Qonaqların qalacağı yeri seçərkən nəzərə aldıqları əsas şeylərdən biri qiymətdir. Məkanınız nə qədər gözəl olur olsun, qiyməti yaxınlıqdakı bənzər yerlərdən yüksəkdirsə, bronları qaçırmaq ehtimalınız böyükdür.
2022-ci ildə qiymətləri dörd dəfə yenilənən elanlar qiyməti dəyişməyənlərə nisbətən 30% daha çox bron alıb.* Sizə uyğun qiymətləndirmə strategiyası tapmaq üçün bu ipuclarını sınayın.
Ərazinizi yaxşı tanıyın
Təqviminizdən istifadə edərək qiymətinizi regionunuzun xəritəsində yaxınlıqdakı bənzər elanların orta qiymətləri ilə müqayisə edin. Bron edilmiş və ya edilməmiş elanlara baxmağı seçə bilərsiniz.
Xəritədə qiymətləri müqayisə etmək üçün:
Hər hansı bir tarixi və ya 31 gecəyə qədər olan tarix aralığını seçin.
Gecəlik qiymətinizə basın və ya klikləyin, sonra "Bənzər elanlar" yazılmış mövqe sancağı və qiymət aralığını göstərən düyməyə basın.
Xəritədə göstərilən qiymətlər hər bir elanın seçilmiş tarixlər üzrə bron edilmiş və ya edilməmiş orta qiymətini əks etdirir. Hansı elanların bənzər olduğunu müəyyən edən amillərə mövqe, ölçü, xüsusiyyətlər, imkanlar, reytinqlər, rəylər və qonaqların sizin elanınızı nəzərdən keçirərkən baxdığı digər elanlar daxildir.
Ən yaxşı qiymət/keyfiyyət nisbətini təklif edin
Qonaqlarınızın nə qədər ödədiyini anlamaq ən yaxşı dəyər təklif etməyinizə və qazanc hədəflərinizə çatmağınıza kömək edə bilər. Onların cəmi qiymətinə gecəlik qiymətiniz, təyin etdiyiniz əlavə haqlar (təmizlik, əlavə qonaqlar və ya ev heyvanları üçün), Airbnb-nin xidmət haqları və vergilər daxildir.
Rəqabətədavamlı qiymətləndirmə elanınızın fərqlənməsinə və axtarış nəticələrində daha üst sıralarda yer almasına kömək edə bilər. Alqoritm yaxınlıqdakı bənzər elanlarla müqayisədə elanın cəmi qiymətinə və keyfiyyətinə üstünlük verir.
Qiymətinizə daxil etdiyiniz bəzi xərclər qonaqlar üçün aydın olmaya bilər. Tam səhər yeməyi, lüks hamam məhsulları və ya canlı yayım (striminq) kimi əlavə xidmətlər təklif edirsiniz? Qonaqların qiymətinizə nələrin daxil olduğunu anlaması üçün bunları elan təsvirinizdə aydın şəkildə bildirin.
Endirimlər və kampaniyalar barədə düşünün
Endirimlər və kampaniyalar normal gecəlik qiymətinizi dəyişmədən müəyyən şərtlər daxilində daha aşağı qiymətlər təklif etməyinizə imkan verir. Bu alətləri ilk qonaqlarınızı qarşılamaq və ya uzunmüddətli qonaqlamalara ev sahibliyi etmək kimi müxtəlif vəziyyətlərdə istifadə edə bilərsiniz.
Yeni elanlar: Yeni elanınızı təşviq etmək üçün ilk üç rezervasiyanın gecəlik qiymətinə 20% endirim tətbiq edərək qonaqları bron etməyə həvəsləndirə bilərsiniz. Airbnb məlumatları göstərir ki, elanın aktiv olduğu ilk 30 gün ərzində bu kampaniyanı təklif edən Ev Sahibləri ilk bronlarını daha tez alır.
Uzunmüddətli qonaqlamalar: Həftəlik və aylıq endirimlər təklif etmək daha yüksək doluluq, daha az qonaq giriş-çıxışı və sizin üçün daha az iş demək ola bilər. 2022-ci ildə Airbnb-də bron edilmiş gecələrin 46%-ni bir həftəlik və ya daha uzunmüddətli rezervasiyalar təşkil edib.
Elanınız üçün mövcud endirim və kampaniyaları ev sahibliyi təqviminizdən təyin edə bilərsiniz.
*2022-ci ilin yanvar-dekabr ayları arasında bütün dünyada (Çin, Belarus, Rusiya və Ukrayna istisna olmaqla) ən azı bir gecəsi mövcud olan və Ağıllı Qiymətləndirmənin aktiv olmadığı elanlara əsasən. Bron edilmiş gecələrin sayına əlavə amillər təsir edir.
Bu məqalədəki məlumatlar dərc edildikdən sonra dəyişmiş ola bilər.